vineri, 18 februarie 2011

Părţi ale unei cărţi


Părţi ale unei cărţi
     Ce este o carte?
Carte este de pagini, imagini şi cuvinte
 O carte este animale, oameni, şi păsări;
 O carte este poveşti de regine şi regi ;
Poezii, cântece şi - atât de multe lucruri!

Buclat intr-un colt unde pot ascunde;
Cu o carte pot călătorie departe şi-n lung si-n lat;

 Deşi este singurul ziar de la un capăt la altul,
O carte este un prieten foarte special.
Să exploreze părţi ale unei cărţi.
Cine sunt eu?
Ştiţi părţi ale unei cărţi?
Joaca Cine sunt eu şi o să vedeţi!
Răspundeţi la întrebări despre părţi ale unei cărţi.
Sugestie: lista de cuvinte are toate cuvintele de care veţi avea nevoie.
Eu deţin cartea împreună. Eu vă spun de asemenea titlul cărţii, editura autor, şi numărul de apel.
Eu vă spun în cazul în care veţi găsi cartea în bibliotecă.
Eu sunt persoana care a scris cartea.

Eu sunt persoana care a desenat imaginile pentru cartea.
Eu sunt compania care face carte.
Am proteja paginile din carte. Eu vă spun de asemenea titlul cărţii.
Eu sunt prima pagină a cărţii. Eu vă spun numele cartii, autorul şi ilustrator. Eu vă spun de asemenea care a publicat cartea.
Eu sunt numele cărţii.
Titlu
Număr
Pagina
Da!
L-aţi luat!

Oh, nu!
Încercaţi din nou!
Coloană vertebrală
Coloanei vertebrale de o carte pe care îl deţine împreună.. Pe coloanei vertebrale veţi găsi titlul cărţii, numele autorului, numărul de apel, şi numele de editura.
Titlu
Acesta este numele cărţii.
Autor
Acesta este numele persoanei care a scris cartea.
Numărul de cota
Acest număr va  spune în cazul în care cartea poate fi găsită în bibliotecă.
Publishing Company
Aceasta este compania care face cartea după ce a fost scrisă şi ilustrată.
Pagina de Titlu
Pagina de titlu este prima pagină din carte.
Aceasta vă spune titlul cărţii, care a scris-o (autorul) şi care a atras imagini (grafician). De asemenea, vă spune cine a publicat cartea.
Titlu
Acesta este numele cărţii.
Autor
Aceasta este persoana care a scris cartea.
Ilustrator
 Aceasta este persoana care a desenat ilustraţii sau imagini.
Compania de Publicitate
Aceasta este compania care face cartea după ce a fost scrisă şi ilustrată.
Acoperi
Capacul de carte protejează paginile sale.
De asemenea, vă spune titlul cărţii şi numele autorului.
Titlu
Acesta este numele cărţii.
Autor
Acesta este numele persoanei care a scris cartea.
Numărul de cota
Numărul de cota este un grup de numere si litere care va spune unde să găsiţi cartea în bibliotecă.
Acesta poate avea numere sau litere. Acesta poate avea chiar ambele numere şi litere.
Mare de locuri de muncă!
Tu chiar nu ştii părţi ale o carte!
Poate ar trebui să devină un bibliotecar când o să creşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu